ghoul-y:

moonlightmiracle:

chimerahellden:

kelzthalassunwhisper:

girlwiththerobottattoo:

I JUST UGLY LAUGHED SO HARD I WOKE UP THE DAMN HOUSE JFC!!!

LOL

HOLY FUCKK DO NOT CLICK THIS IF YOU NEED TO BE QUIET

Omg.

beacherhosen
omfg
44628
c
VIA: bilbochan ORIGINALLY FROM: crisontumblr

latenightseth:

Seth’s writers get to make Seth say whatever they want, whether he likes it or not.

457
c
ohgodhesloose:

acceber74:

unrepentantauthor:

masterofbirds:

did-you-kno:

Hawaii was first called the Sandwich Islands.
Source

Pretty sure it was first called  Niʻihau, Kauaʻi, Oʻahu, Molokaʻi, Lānaʻi, Kahoʻolawe, Maui and Hawaiʻi.
The earliest habitation supported by archaeological evidence dates to as early as 300 CE, whereas the 1778 arrival of British explorer James Cook was Hawaiʻi’s first documented contact with European explorers. Cook named the islands the “Sandwich Islands” in honor of his sponsor John Montagu, 4th Earl of Sandwich.
Because things only exist when Europeans discover them smh

This. ffs



*mic drop*

ohgodhesloose:

acceber74:

unrepentantauthor:

masterofbirds:

did-you-kno:

Hawaii was first called the Sandwich Islands.

Source

Pretty sure it was first called  NiʻihauKauaʻiOʻahuMolokaʻiLānaʻiKahoʻolaweMaui and Hawaiʻi.

The earliest habitation supported by archaeological evidence dates to as early as 300 CE, whereas the 1778 arrival of British explorer James Cook was Hawaiʻi’s first documented contact with European explorers. Cook named the islands the “Sandwich Islands” in honor of his sponsor John Montagu, 4th Earl of Sandwich.

Because things only exist when Europeans discover them smh

This. ffs

image

*mic drop*

12335
c
VIA: thingssheloves ORIGINALLY FROM: didyouknowblog.com

erwinnsmith:

i respect all ships

no no, except that one, that’s gross and you need jesus.

15748
c
VIA: prycedlanetohigh ORIGINALLY FROM: erwinnsmith

rainbowthundercunt:

I didn’t even wait for all the gifs to load before I reblogged this…

207408
c
VIA: prycedlanetohigh ORIGINALLY FROM: neuroticpaint
5948
c
VIA: prycedlanetohigh ORIGINALLY FROM: pey-sk8

“Obviously I’ll never be in anything with the commercial success that Harry Potter has but then again neither will anyone else.”

85877
c
VIA: prycedlanetohigh ORIGINALLY FROM: isaidnopeeking

askthederpvengers:

if you listen carefully you can hear the sound of me laughing at my own joke….

8383
c
VIA: geothebio ORIGINALLY FROM: askthederpvengers
communitytv:

"In Espanol, my nickname is El Tigre Chino. ‘Cause my knowledge will bite her face off!” 

communitytv:

"In Espanol, my nickname is El Tigre Chino. ‘Cause my knowledge will bite her face off!” 

215
c
388
c
latenightseth:

Did the #LNSM writers will make this round of Seth’s affirmations any nicer?

Nope, not at all. 

latenightseth:

Did the #LNSM writers will make this round of Seth’s affirmations any nicer?

Nope, not at all

191
c

Game of Thrones  +  Iconic Quotes

16150
c
VIA: lukecastellan ORIGINALLY FROM: iheartgot

joelbyeman:

"you choose your favourite character because they remind you of yourself"

image

339013
c
VIA: bilbochan ORIGINALLY FROM: joelbyeman
Sherlock    ..........    ?!    

thedorkiestviking:

papadaftpunk:

american sex education be like

image

UI JUST SPIT OUT MY JUICE

35200
c
VIA: bilbochan ORIGINALLY FROM: papadaftpunk
lightofmeridian:

is that benedict cumberbatch

lightofmeridian:

is that benedict cumberbatch

114670
c
VIA: bilbochan ORIGINALLY FROM: Laughing Squid